Pelbagai gaya

Pelbagai gaya
me laaa,sapa lagi??

Like La Dulu

Wednesday, December 29, 2010

Minggu terakhir percutian

Salam buat renungan semua....


Sekejap saja masa berlalu....cuti sekolah pun dah berakhir .... tapi kerisauan masih melanda hatiku... mana kan tidak peperiksaan akhir di OUM belum habis lagi sehingga 31 Disember ini....hai tak sabar nak habiskan exam... pergi mana  pun rasa x tenang manakan tidak asyik teringat exam , exam,  exam. Kadang kadang tu gelihati juga ...risau mengalahkan masa zaman belajar dulu dulu.Agaknya ni cara orang tua belajar kut banyak komitmen yang nak difikirkan. Tapi walau apa yang berlaku perjuangan tetap diteruskan jua. Aku cuba buat sedaya upaya ku...yang lain berserah pada Allah yang maha esa. 
Alhamdulilah anak anakku semuanya berjaya dalam pelajaran masing masing... cuma yang aku risau tu ada pasang dan surutnya. Study last minute. Aku pula x boleh study macam tu...jadi kerisauan yang melampau....walaupun kadang kadang ingat,  kadang kadang bercampur aduk apa yang di baca....tapi aku redha...hmm hmm nasiblah....tinggal lagi 1 hari aku nak habiskan paper yang terakhir pada 31 hb Disember ini.... hai apalah yang nak ditanya ni. 
Sempat lagi ye aku menulis dalam blog ni, bukannya apa saja nak tenangkan fikiran yang kusut ni. Harap sapa yang membaca blog aku ni janganlah bosan, sekadar meluahkan  saja .....tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun.... hmmm. Aku stop dulu nanti aku sambung lagi bila aku habis exam buat ceta yang baru...pula


Aku sangat berharap kejayaan yang cemerlang.....aku hanya mampu berusaha .....insyaallah...


Salam ingatan...



    Hai posing ler sekali sekala....

0 comments: